مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سالاد سالمون با روغن زیتون

این سالاد یکی از سالمترین و مقوی ترین سالادهاست که سرشار از کربوهیدرات، چربی و پروتئین های سالم است. منظور از اسید چرب سالم همان روغن زیتون می باشد که علاوه بر خوش طعم شدن سالاد شما برای بدن بسیار مفید می باشد. البته این به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید از نوع با بو یا بدون بو آن استفاده کنید. یکی دیگر از مزیت های این سالاد این است که تا مدت ها شما را سیر نگه می دارد و همین باعث می شود تا شما پرخوری نکرده و اگر به تناسب اندام خود اهمیت می دهید گزینه خوبی برای وعده شام شما می باشد.

مواد لازم :

سیب زمینی 450 گرم

روغن زیتون 1.3 فنجان

فیله سالمون 2 عدد

تخم مرغ آبپز 2 عدد

سبزیجات تازه 1.3 لیوان

زیتون سیاه 1.4 فنجان

کاهو بزرگ 1 عدد

لوبیا سبز 200 گرم

سس خردل 1 قاشق غذاخوری

آبلیمو 1 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل بمقدار لازم

طرز تهیه :

ابتدا سیب زمینی ها را در یک قابلمه از آب جوش، آبپز کرده تا نرم و پخته شود. در ظرف دیگری سبزجات ( جعفری، پیازچه و شوید ) را خرد نموده و به آن آبلیمو، خردل و روغن زیتون را اضافه نموده و کاملا ترکیب نمایید . پس از اینکه سیب زمینی ها پخت و خنک شد آن ها را برش داده و در بشقاب بریزید همچنین کاهو و لوبیا سبزی را که از قبل پخته بودید را در ظرف های سرو خود به همراه سیب زمینی سرو نمایید .

سپس فیله ماهی را پخته و بصورت نگینی خرد نمایید و ماهی ها را به اضافه تخم مرغ های نصف شده و زیتون های حلقه شده روی مواد داخل بشقاب بریزید . در انتها سسی که می خواهید را روی سالاد ریخته و سرو نمایید.

توجه کنید هر بشقاب یک وعده غذایی کامل می باشد .

لیست کامل تولید کننده و توزیع کننده روغن زیتون

ویکیوز

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده